Gegar



8.35am

Aku : As, awak datang tadi ada rasa apa2 x?

As : Rasa apa?

Aku : Bergegar. Macam..aaaaa....macam gempa bumi tu. Kita tadi kat surau tetiba rasa semacam je badan org usik2.

As : Eh! Eh! ye ke. X rasa apa2 pun. Ntah2 kren kat woksop x....

Aku : Isy...ye ke...x kan pagi2 da start keje...kita kena dalam kul 8.10 mcm tu la...alamak! ntah2...

As : Hahahaha...biar betul awak ni! Siap usik2 tu..ye kot ada BENDA. Tu la dtg pagi sgt.

Aku : Jangan le....ni yg takut ni...ye agaknya perasaan kita je kot.


Selang 15 je pastu, aku dpt email dr member tny pasal bangunan opis dia bergegar!.ahhhhh...x syak lagi! mmg ada le ni...


Aku : As!!! mmg ye la. Ada gempa bumi...

As : Biar betul!



11.10am

Aku : Apahal lak ni??? Alamakkkk bergoyang2 la......larik!larik! cepat amik hp, handbeg. Capai je apa yg dan....asal makin kuat gegau ni!

As : Eh! Eh! kepala kita da pening nih...cemana ni

Is : Akak....nak lari mana ni.....!!!!!


Engineering Dept

Suasana da makin riuh rendah...ada la dalam 5 minit kecoh...tetiba ada sore kuar... shadappppp plssssssss (bahasa pasar aku je ni...)...dan2 mcm burung garuda tobang melintas atas kepala memasing....terus senyap! Hahahahahaha.....



SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan