Jejari Makanan ;8)




Gambho jajan2 Sabtu lepas....lambat bebeno la haplotnya jugak kannn.... ok la bawah ni dimsum faveret aku..goreng makan pagi...mak aku tau ni sure bebel..x sehat langsung bekfes aku skrg nih! nak2 kalau Encik Kudin keje...aku main makan je apa yg ada...jnj kenyang...eh!lupa lak dimsum cap apa. x pasan kat pestiknya. Tapi rege boleh tahan! nasib la sedap kann....



Sangat22222 sedap...percayalah!



Ni lak sebenarnya nak wat puding jagung...tp tu la kan koya bak kata org kelantam! pas likat selamber je aku letak dalam loyang...dok berasa wat jelly! jagung ntah kemana x letak langsung last2 aku masak jugak la jelly..nasib le mmg ada sepeket lagi...campak buah2 belen wat teraifel masa makan2 kat ofis ari tu, campak perasa stoberi banyak2 dalam jelly tu...siap!




Koya tahap dewa aku nih! siap berlapik nak letak air sejuk bagai! ingat nak sejukkan jelly hape!





Kekdahnya....jadi gini le kannnn



Alhamdulillah...jadi jugak....tetiba bertambah jajan2 aku ari tu...



Ni la dia Cik Puding Jagung...jadik jugak aku buat. Tak kira! nak jugak!...tetiba tingat stail chef haniliza tabur bebijik jagung atas tu...so aku pun wat la....mmg sedapp..dalam luar ada jagung!!!! pastu minum air jagung! fuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!


*Sabtu-Ahad tu manjang le aku dgr ada org tu dok bukak katup peti s patpolat kali....emmm...suka la tuh!*

0 ulasan:

Catat Ulasan