Ombak Rindu




Korang da dgr lagu ni? First time dgr masa tgh tgk cite OR. Memang dok terpikir suara siapa dan siapa...totally x macam hafiz!


Pendapat aku pasal felem ni? Aha! memula mcm x de perasaan gak nak g tgk....maklum le leh bajet x kan sehebak novelnya kan...tp bila astro dok tunjuk ari tu....makin lama x sabar2 nak g. So, sabtu lepas....tgh2 sedap aku melanding layan movie tetiba Encik Kudin balik kasik suprise tiket+novelnya sekali!...wah2 pakej nampak....toksah bnyk cakap..amiks aje dgn rasa syukur.....yang tatahan tu....dlm novel tu dia tulis...


PEMBERIAN IKHLAS : AAR15 (plat kete abg harun dlm OR) oh! sungguh x dpt ku terima kesengalanmu itu.....huh!
Sambung balik pendapat aku pasal felem ni.....:



Jalan cerita melompat2...mcm tetiba lak abg harun leh syok giler kat izzah...eh, silapppp....haris! tp aku baca paper pun dorg sebut abg harun-izzah gak!


Gambar blur2....pasai paaa????


Lisa Sughihani...lakonan sangat mantoppp!!!! Abg harun-maya karen toksah compare le kan....pelakon hebak!


Last....pastinya berjujuran air mata penonton....rata2 kiri (kanan tu Encik Kudin...mcm xde perasaan je dia tgk!) depan dok lap2 mata....


Markah anda ialah : 4.6/5



*Malam td...Encik Kudin tetiba ajak aku g tgk lagi...eh! macam x caye!...nak2*

0 ulasan:

Catat Ulasan