Check-up




Alhamdulillah....semalam g check-up semuanya sihat...aku sihat..baby pun sihat...alhamdulilahhh.....penat tu mcm x hilang lg menunggu turn dr klinik ke klinik lain.macam2 procedure!.....nak wat cemana. Ikutkan ati aku nak refer kat Umra tu je smp bersalin sok..tp pakkan le ni yg 1st, so kena la g spital gomen jugak....

Masa scan semalam doktor kata si kecik tu sgt aktif. Pantang tercuit menda alah scan tu kemain bergerak....x padan dgn cinonet!...aku lak sgt x fokus apa doktor cakap. Nak menahan rasa muntah yang x hilang da berbulan2 ni....sume menda rasa x selesa..

Ok la nak g makan sat...makan aje la keje aku ni...nak hilang mual je makan...walaupun rasa kenyang lg...adoi la....dugaaan sungguh...jgn la smp jadi mcm kawan aku da 8 bulan pun dok mabuk2 lagi..sempang!...

0 ulasan:

Catat Ulasan