Hari bersama Tom Yam


Time lunch we ols makan agak mewah kunun nak seleberet new year? emm...layan....makan kat Pokthim Thai @ Digital Mall, USJ. Tpt ni mmg beh la makan2 dia...even sgt pedas! Tp la ni cina2 sume kuat makan pedas....mmg nganga gak aku tgk dorg hirup tomyam mcm x de perasaan! respek ar! aku sendiri pun slow2 je...pedas tuuuu.....tomyam tunya pasal mmg smp ke ptg le perut aku panas! Petang tu encik Kudin join dept dinner..so aku pun wat ke plan jalan2 sensorg....tp...hampeh giler! sana sini jem....! last2 g cuci puyuh jap then terus le balik umah....x lalu nak pusing2 da...sume tpt penuh...tu lom kira nak parking lg tu.... Smp umah aku singgah kedai beli eskem potong 3 durian & 3 jagung..emmmm lama x mkn....bahaya mkn eskem ni sgt2 berhantu....makan sekali nak berkali2.. sedap!sedap!... Aku amik gak mee sebungkus, udang sesedap rasa...kunun ingat nak wat mee goreng...balik umah tgk2 x de la cili...adoiii..malas lak nak blend cili.... Jalan paling senang...aku pun wat le tomyam...erkk....td da tomyam pedas berapi..blasah je la....mkn sorg2 ni jnj kenyang.....pe susah!....selamat.....


SEKIAN..

0 ulasan:

Catat Ulasan