Tahun Baru Azam Baru...


Gambar atas : Kemasnya meja aku.....paling penting tu...tu...buku tu baru je beli...sgt laaaaa mahalnya!...x padan dgn rupa! dan jugak pen baru...ofkos pen merah...aku bekerja guna pen merah aje...dalam setahun tu mmg berkali2 le kena beli....pen hitam & biru sgt la jimat cermat!....eh, pen ofis? x main le! x best langsung tajam semacam....so, kita nak keje kita nak keselesaan kita sendiri cari la....sape nak bg ye x? Pen mahal x pe....jnj puas ati! Eh! lupa...sangat bersih kan!kan!kan!....hahaha

Gambar bawah : pun nampak bersih, mcm x de keje langsung.....tu..tu...kalender baru free beli EH! gambho Scha untuk bulan Januari

Gambar Atas : Itulah hakikatnya.....meje kedua aku.....tu la tpt bekerja aku sekarang....T.T....da mcm rope apa ntah! serabut, selirat, sememeh sume ada! Kiri kanan atas bawah meja sume ada fail, ada kertas...eeee....rimas!...tp nak wat cemana da koje aku cenggitu!

Gambar Bawah : Saja nak enteprem meja Isma..si makcik baru dept aku....ganti Zue. Lom pape da sepah da meja dia...hahahaha...tu lom tgk kiri kanan dia lagi....oh! tidak la mahu amiks gambhonya..sikit lebeh kurang aku je pun......Isma oi...kemas le meja tu....baru wat ongoing pojek da cenggitu sok2 wat MDR cemana gaknya? :-)

Ni baru citenya....


Salam Tahun Baru 2011...hehe....da bape ari da pun sebuk nak wish2!...hehehe...gambho2 kat atas tu saja je wat kelainan...post gambho dulu....


Emmm....ingatkan ada kisah baru...tp rupanya kisah lama gak.....tu la kan...payah betul la....da kena ikat kot kaki ni.....sungguh2 kepayahan! huh!!!!!...


Azam tahun baru? x de azam apa pun cuma nak mencantikkan tpt aku berkoje...lebih spesifik...tpt duduk aku tu ha!...x penahnya nak nmpk berhias bagai....sowi le.....x dapeknya nak letak gambho ke....bunga ke...kira bersyukur le leh letak bekas air, mug. Tu pun rasa da penuh meja aku tu! Bunyi mcm bz poyo!...Tapi cayo la ckp den.....cita2 nak tgk meja berhias cantik mmg x penah tercapai sejak menjerumuskan diri dgn minyak & gas ini...sooo...serabut...selekeh...simple serba serbi!....smp ada yg ckp....mmg pelik le kalau sape2 yang dalam project mgt ni bermake-up bagai...hahaha....terasa aku! Make-up ke? Idak le beria2 foundation kan....cukup sekadar maskara, eye liner, lip balm, liptip, gloss, blusher...etc...opppss pocot! pentipot sungguh....!!!! bila masa nak belek2 sume tu....dgn koje yg dah mcm jantan nih!....hahaha...sowi.....kasar ke ayat aku nih? Ala.....sape2 yang tau tu sure paham kan?kan?kan?.... Cuma aku ni leh lagi le menten berbaju kurung...bersluar berslek berjeans itu mmg wajib waima hari biasa...ops! nasib le HR aku sporting....sukahati aku je pakai jeans g koje!..ari jumaat je yg boleh pakai jeans sbnrnya...tp aku blasah.....org sebuk2 tanya aku kata la nak wat MDR, oskeeping ke apa kan....tpkan aku rasa lama da x pakai skirt..labuh ok....! lama sgt!...isy2....nanti2 aku nak start pakai...ni kena masuk azam 2011 nih!....PERSONALITI & KETRAMPILAN...hahaha...azam untuk tahun ke 10 da rasanya....uits! da 10 thn ek dalam minyak & gas ni rupanya.....wallawey....

SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan