Benci la KHURAFAT!

Da tengok malam tadi cite ni. Sangat sakit hati....kenapa? :


  1. citenya terlalu pendek...sejam je kot...emmmmm....aku yang da x de tiket kena amik kapel seat rasanya sgt tidak berbaloi!...

  2. suasana sgt hiruk pikuk mcm kat funfair! sume terjerit2...hikhikhik..x termasuk aku....kenapa? hahaha

  3. rasa x selesa...jap2 dok tarik encik Kudin....dia mmg sengal! pantang je scene malam dia jauh2 dari aku....eeeeee...mmg le cite hantu bnyk scene malam!...sudahnya aku rasa nak tercabut jantung!

  4. aku rasa sepanjang sejam ada je bayang2 dok lalu lalang kat belakang..eeee..sangat benci! adakah itu orang aka bangla cleaner or...sang khurafat?..tanak da amik kapel seat blakang skali sbb da ada kes jadi sblm ni kat satu tpt ni....mmg sang khurafat

  5. tetiba je abis......ahh lega.....skali soklan aku kat encik Kudin antu apa yang dok ikut syamsul tu? laki ke pompuan?...hikhikhik...nak wat cemana rasanya bnyk aku totop mata dr tgk! Inilah cite yg paling rugi aku tgk sbb ketakutan tahap maksima smpkan x tau pejadi da! adoi......

So, kepada pembuat felem2 seram lain.....u ols wat la mcm stail syamsul ni beb. Sangat la lain dr felem seram lain.....mmg 5 bintang!.... SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan