SBM Offshore N.V. - FPSO P57 Aseng

Agak lama terperap nak haplot gambho pojek aku (cewwah macam le aku PMnya!)...da siap....da belayar da pun...erk? blayar kat Singapore je pun...lom smp Brazil lg rasanya..ye ke? hehe... Setelah berhempas pulas siap gak pojek yg paling bnyk songehnya....almaklum le client SBM ni sume menda nak folo spec dorg..sikit lebeh kurang pun tanak....siannnn Raymond...leh nmpk le dorg serabut giler minggu terakhir masa benda2 ni nak load out. Time tu ada yg bengkak2 mata x tido! Aku org paling seriau bila barang da kuar...itu maknanya turn aku lak nak siapkan MDR! 10% beb dari pojek requirement...oho...bape ratus riban dollar tu duitnya....tanak pikir! tanak pikir!...Hadoi....mak oi.....sgt la panas pungkok! Now, turn aku lak bengkak2 mata dok siapkan MDR softcopy ye puan2....sgt le cerewet! Tetiba lak depa nak softcopy untuk 1st review ni....bunyi mcm senang la kan x yah kalut2 filing, wat fotokopi bagai...arrange kedai nak itu nak ini tp main dgn benda2 softcopy ni kena bersabar la pulak....kita kena pujuk diri jgn smp tensen...main dgn time server ada problem mau x moyan! Time tu mmg nak lempau2 je pc dalam semak tepi jalan tuh!...mnguji kesabaran aku tul la! Tu lom kira nak chase vendor2 lagi kasik dorgnya final docs....eee...tu le bab aku paling x suka...kena email2 mintak.....ada yg x layan....ada yg bagi ntah pape....kena folo up lg....ada yang tau2 kena chase pdhl sblm ni aku x penah dgr nama vendor2 tu....mencik tul!...dorg ni ingat aku tau ke sume2 tu....suka2 je....kalau selai dua document/drawing xpe le kan....tau nak siap je......paling aku x tahan vendor2 yg kerek ni....x paham ke aku ni client dorg????? eksen lebeh tul...kita lak kena ikut rentak dorg!...eeee...kang x bayar tau la!..huh!

Hydrocyclone Skid

Model Hyrdocyclone Skid...pandai lak dia wat2 nyapu time aku senepo! Gud!Gud!

Flotation Skid

Loading time...mmg meriah mcm pesta time ni....sume pakat dok kalut menengok...aku totap la dok imagine time depa angkat tu benda tu jatuh & patah....hahahahaha...sangat la jahat otak aku ini!!!...
SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan