Elesya da pandai tengok tv?


Hahahaha..perkenalkan itu adik Elesya...nama dia Mia....hahaha....nama tu Iluni yang bagi...kemain lagik namanya..saja beli kat I-City ari tu nak bagi Elesya main...last2 dironjangnya benda alah tu...nyampah agaknya Mia tu dok bising2.. Ok...kesengalan Elesya yg tebaru ialah menengok tv!...puncanya gini....ada sekali tu kitorg balik awal dpt la tgk cite Tiramisu...cite klaka2 sengal si Amani dgn Pierre tu...boleh lak tetiba aku tgk Elesya dok ngadap depan VCD player..aku x pasan sgt ingat dia lepak2 gitu je...rupanya dok ralek tgk tv! Smp leh abis le dia dok tgk....gila betul!...nak2 time cite tu da abis....suka dia time dgr lagu Aizat tu smp senget2 kepala lentok2...aku dgn encik Kudin gelak je la tgk...panggil2 cuit2 dia pun haram dia wat dekkkk je la!...Oho....ada hobi baru ek.... Kendian mlm tu lak aku tgk dia ngadap depan tv lagi....aku saja bukak cite katun..dia tgk jap je..x minat kot..apa barang cite katun!....then pastu ptg semalam aku pasang cite Tiramisu tu dia mcm leh tau..dan2 dia dtg ngadap tv! Heran giler aku!....aku rasa la kan sbb cite tu colorful agaknya tu yg dia suka tu...pulak tu dia perasan dia org kot...huh! x sedau diri dia tu kucin!....x dan aku nak ngambek gambho...nanti la aku try ari ni aku haplot sini...mmg menakjubkan...kadang dia lenguh ke hape ntah dia panjat la atas meja....fuh! amik tiket mahal tu...puas ko! dia aje dok ngadap depan sekali!...adoi la....apa pesen le ko ni Elesya oi.....


Hobi yang x dapat dipisahkan...main air dalam sinki...pas main leh lentok smp tertido.....nasib le bilir air tu mmg x guna, wat stor je... last2 jadik tpt dia main
SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan