Hadiah

Rasa sangat la pelik bila orang seleberet besday aku....almaklum le seumur hidup x penah beria2.....eh, dgn seorang teman lelaki-suami tu kira lain la kan..... Baru2 ni Diana bagi aku 1 set ada 4 Tuppeware yang sgt2 la kiut! Dia mmg hantu Tupperware sama mcm aku gak. So, besday aku baru ni dia bg le menda alah tu...makcik sgt gumbira!...x de le gambho nak haplot...da simpan dalm gobok malas nak senepo! encik Kudin....hehehe...dok la peringat kat aku agar menstopkan aktiviti menambah koleksi sbb nak pindahnya cite....isy2.....sabo2....bukan le aku beli ek....org bagi! hikhikhik....tgh kontrol ni baru bape ari lepas ternampak bekas2 baru yang sgt meruntun jiwa Tuperware ku...sabar....sabar jnap....!!!! Pastu lak cik Jane kita bg aku frame! soooo....kiut! Jane mmg le suka membeli untuk kawan2 stafnya...kalau makan2 ni jgn ckp..ada je stok nasik lemak la...maruku dr Taiping la....sangat frenly....even dia tu HR manager...maklum le umur dia pun tua setahun dr aku so pangai tu sikit lebih kuang....gurau2 tu mmg x de hal la....!

Hadiah dari Jane Ng...siap letak gambho yang x tahan tu!...so beria2 la u dear
SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan