Keje bernilai RM1.2juta



Sekadar menitipkan perbualan yg terjadi di Skype. Maafkan la bahasa yg caca marba itu....


RK : Macam mana progress?
Aku : Sedang membuat

RK : So, by friday boleh hantar kan?
Aku : Huh? hopefully la...

RK : ?
Aku : Ntah

RK : U tau kan JJ sudah tanya I
Aku : Tau

RK : Ada problem?
Aku : Ada

RK : Yang tu I setelkan. U just make sure siapkan aje
Aku : Memang la...tapi I x nak janji. I akan cuba je...U tau la server macam mana

RK : Oh ye kan. Emm...mereka hutang kita sangat bnyk tau. Tats y la JJ push I
Aku : I tau....kalau mereka pun nak cepat jangan la komen smp 3 kali. Komen pun ntah apa2 la

RK : I pun sakit hati juga dengan mereka. Tapi mereka client kan?
Aku : Client pun client la juga...sama2 give and take la kalau tau ini urgent. x mau bayar cakap la x mau bayar sama kita

RK : I tahu u penat buat benda sama
Aku : Ofkos la.... Sudah mau muntah darah ooo

RK : Hehe..jangan muntah. U just imagine kita akan dapat 1.2m
Aku : Huh! Buat apa, bukan dapat pada I pun...

RK : Hahahaha....
Aku : U gelak eh. Malas I nak buat lg job ni. Baik I continue Ah Beng. Itu pun sudah lama x usik tau

RK : Ya lor. Nanti u sambung Ah Beng next week. Bila boleh siap?
Aku : Huh? Malas cakap!

RK : Hahahahaha


SEKIAN


* cite2 tinggi melangit poyonya nak anta ari ni tp last2 hanya kerna sekeping drawing sume pospon senin nanti...hahahahaha! sengal la u ni RK

0 ulasan:

Catat Ulasan