Elesya-Alien-Upin Ipin-Sarip

Agak2 la kan rasa muskyil x kenapa berderet2 gambho Elesya kat bawah ni....macam2 gambho, mcm2 reaksi....hehehe..tu sume akal jahat aku le tu nak ngusik dia smlm. Citenya gini.......




Sedih


Teruja




Terkesima



Mengenang nasib diri....



Cuak



Ni la dia punca Elesya jadik x keruan smlm....sebabkan datangnya kawan2 yg ntah dari mana...seko demi seko dgn niat nak berkawan atau pun yg sebenarnya nak pau biskut Elesya!


Kita mulakan yang pertama...........



Alien kecik
Jangan x caye..nampak je inesen cenggini tp kemain aktif nih! Yang paling kecik terbaru datang minggu ni...kucing abg Din jiran sebelah aku. Siap bawak dr umah lama! Mula2 datang kemain kiut bersih! Sekali tadi aku tgk da legam. Ntah apa dia main la agaknya tu..

Elesya mmg suka dgn kecik ni. Paling klaka siap monitor budak ni makan biskut dia kat dapo...amiks ko! pakej sekali dgn air+susu Elesya! Mmg selamber....peduli apa ye x jnj kenyang!...da makan sukati main2 dalam umah....Elesya la tukang kejar dgn lari2 arnab dia tu....nak terkam tau agaknya kecik lg



Muka sebijik alien! Mata bosa gilo!



Upin & Ipin

Kawanan kucing terawal! dua beradik lak tu...ni pun x tau dr mana dtgnya ni....da la nakal siap kuis2 biskut Elesya dalam cage....lapar sgt kot....smlm masa encik Kudin dok setel semak2 tepi umah depa dok berlari mcm ada Hari Sokan lak aku tgk! Beria2 lari smp jelir2 lidah bagai! Sakit perut aku gelak tgk peel depa berdua ni..puas berlari depa ligan si Alien Kecik tu lak....




Sarip Dol samseng kucing terbaru

Memang aku anti betul dgn yg seko ni...muka x senyum langsung! Mcm x de Nur....hahaha...yang ni paling Elesya takut-geli-x suka (agak aku la)....bolehnya kucing ni nak dekat Elesya dia siap2 jerit! tekojuit aku...agaknya tgk telinga Sarip Dol ni kan garing semacam! geli Elesya....dia tu pun kan memilih...nak kawan2 yg comel bersih je mcm Alien Kecik tu....



Huh! Tengok le....ada Nur x? Ada??? X adanya.......

SEKIAN



0 ulasan:

Catat Ulasan