Buku

Baru2 ni aku folo As g Eskpo buku kat SACC. Aku ni bukan la minat bebeno smp ye2 nak ke tpt mcm tu tp pakkan la dpt opismet cam As yg mmg giler novel, so satu ari tu dia ajak la aku sekali....dianya jgn cite la tiap2 ari g smpkan org kat but ekspo pun da cam! Dasat minah tu...


dalam x reti nak beli2 tu tercapai gak la dek akal ku 3 buku resipi dan 2 buku ni...


ntah nape aku terrrramik ntah....sbb mmg da pesen aku suka baca yg mistik2 ni kot...ok jugak la buku ni...x mahal pun..pas diskaun jadik RM10. murahkan?






Yang satu ni mmg aku pejam mata je beli....aku da ternampak da kat but depan amik tp letak balik...tgk kan rege berpuluh2 tu cam x sajak aku beli je! wat berabuk kang nanti...tp ati cam x senang....dok tingat2..pusing punya pusing dalam gf SACC tu terrrnampak lak ada lg but jual buku ni...pelagi cepat aje aku g sambar...pas diskaun dapat RM64 rasanya. Kira punya kira aku abis kat RM200 ari tu...tetiba pinau bijik mata aku...patut la As ni rambang mata datang sini....sume nampak menarik!


Buku yang satu ni mmg meralekkan aku membacanya....tang gambho yang x tahan tu....ni antara yg ada dlm buku ni aku leh syer kat sini..:
.

.
.
.
.


.


.



Deretan piramid2 terawal bermula dr Mastabah smp la yang terlatest Giza




















Yang ni pulak susur galur pemerintah dinasti yang glamer tu lah....









Ni lak ukiran/potret zaman tu yang menggambarkan suasana keluarga firaun dok habiskan masa bersantai bersama kuarga. Kalau ditelek ada 3 anak perempuan kat situ dan simbol matahari tu membawa maksud tertentu juga tu...apa ntah aku lupa.









Tu je la aku dapat syer kat sini. kalau ikutkan mmg bnyk. Tp kalau nak tgk-baca lebih detail kena la beli or carik kat lebri, ada kot.




0 ulasan:

Catat Ulasan