Kembali Ke Laptop




Salam Syawal....masih lagi beraya...ada cerita raya? ada....kan? tapi kali ni aku nak syer bukan cite raya....tapi Bukan Empat Mata (BEM)...program Trans TV kat channel Bintang. BEM ni da jadi rancangan kemestian aku tgk tiap2 jumaat...ada hari lain tp x dan nak folo. Mmg klaka abis la. Paling best yang last week First Nite with Rossa & the bros (gelaran kawan2 rapat Rossa)...mmg mabeles! leh hilang ngantuk aku...time tu aku da melepek penat giler baru smp dr Batam, pulak tu mlm sebelum balik aku bantai wat neskopi pelagi smp ke pagi x leh tido! terjegil2 le sensorg pas satu cite ke cite aku tgk.... smp je umah mula le kan....Encik Kudin ajak beraya mlm tu aku x leh gerak da.....terbaring je depan tv, asal2 nak zzzzzz tp tgk BEM terus cerah bijik mata!...huh! kalau tau baik aku folo Encik Kudin beraya.



Pak Tukul Arwana tu x dinafikan la pengacara/pelawak yg best. Bukan saja pandai ambil hati penonton tp lawak2 dia mmg boleh kita terima...tu pasai rancangan ni mmg glamer kat sana....and incomenya Pak Tukul tu dorg kata leh tahan lebat!..satu episod belas2 ribu .fuhhhh kaya tu..! ok la nak cite lebih2 x best kalau x tgk sendiri...kalau nak gugel cari aje BEM dgn gambho pengacara dia yg kiut tu...hikhikhik....kiut ye.....! tang mana yg kiut tu....gigi? hahahahaha




ps : Tagline sengal....kembali ke laptop!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan