Makan Raya Edisi Mini

Siap Edisi2 bagai......memang lelah jugak la...baru balik Batam terus wat makan2 lagi tp kali ni mini size je la...kebetulan gak hafizah datang umah cuti smp senin...so aku wat la daging masak rendang cili api, ayam masak merah. Aku tambah lauk biasa terung goreng cili campur ikan bilis. Resipi ni aku tiru dr Kak Nunun kat ofis Batam. Sedap giler dia buat!


Hafizah memang manjang makan ayam...so aku wat la ayam masak merah


Terung-bilis bercili

Ni penyeri makan raya..x de nasi impit x raya la....

Rendang cili api. Aku simpan sebekas nak bwk ofis, kemain Diana si makyong tu makan....rupanya dia lama da ngidam..suka benar dia makan...

Kek buah naga dr Batam..ole2 baru katanya....


Aku beli yang perasa almond. Sedap. X macam kek lain...nama je kek pisang tp tetap la rasa kayu manis!


Sekotak cuma INR35k je...x mahal.


0 ulasan:

Catat Ulasan