Sangat Kecewa Dengan Engkau





X baik marah2 kan....bila rasa marah cepat2 istighfar tapi tu la masalahnya.. ada org suka wat org lain marah. Bila kita da marah mula la rasa sakit hati bila akhirnya menyedari selama ni sgt2 tertipu dgn lakonan terhebak dia kann...ohh...mcm ni rupanya ko ye....bak kata Ana...ada jugak MAKHLUK mcm tu.. aku mmg hilang respek...sgt2 hilang respek kat dia ni...dr mula dulu da nampak bunga2 taik bakal terjadi tp aku tetap berfikiran positif juga.....tapi kusangka panas ke ptg rupanya hujan taik ditengah hari...hikhikhik...aku marah?? ye...situasi itu bukan aku je marah...tp semua...betul...aku x tipu...semuaaaaaaaaa rasa tertipu! rasa kecewa dengan sikap dia! Ubah la perangai tu..tolong la...kalau cenggitu g mana2 pun wat pangai yg sama sampai bila2 (smp mati kot) org akan dok ckp benda buruk pasal ko. Nak ke? Itu kalau pangai x berubah....ada tu yang da berubah pun org tetap akan ingat....cemana?



Sila la berubah ye......dan jgnlah lupa kami disini....kami yang dikecewakan oleh engkau wahai tutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt....!





* Fikirkan2 la keberkatan rezeki yang kau perolehi itu....*

0 ulasan:

Catat Ulasan