Istikharah Cinta





Aku terjumpa lagu ni dalam YT. Asalnya aku nak cari 1 lagu aku dgr kat tv tp kesudah x jumpa...cari dengan tajuk lagu tatau cenggitu la kekdahnya kan...lagu ni pun sedap-sayu-tersentuh hati mendgrnya.....sgt mendalam uols! ntah la sejak dua menjak ni suka benar aku dgr lagu2 indon bertema islamik ni....emmm....nak jadi utajah jenap kah? tetiba terdgr nama aku ada dlm vid ni...jainap pun jainap la...jnj hero dia hensem!


Istikharah Cinta
Album : Istikharah Cinta

Munsyid : Sigma


Bersaksi cinta diatas cinta

Dalam alunan tasbih ku ini

Menerka hati yang tersembunyi

Berteman dimalam sunyi penuh do'a

Sebut nama Mu terukir merdu

Tertulis dalam sajadah cinta

Tetapkan pilihan sebagai teman

Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku

Memohon petunjukmusatu nama teman setia

Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa

Teguh satu pilihan

Pemenuh separuh nafasku

Dalam mahabbah rindu

di istikharah cinta..

0 ulasan:

Catat Ulasan