Hiburan Sana Sini

Pelik...aku rasa artis2 skrg ni makin berani meluahkan rasa sambil maki hamun carut-carut-tan..(intonasi ala2 si norita!) ntah papa la....ada gak watawan yg babitkan2 hewan dgn percintaan sang taruna....mau makan hati taruna itu!...hahaha....tu le dianya....nak kata artis lancang watawan pun sama naik!...haru!...eh, lupa aku pun watawan kota cawangan shah alam selatan....hikhikhik....amiks! pas zue benti aktiviti aku kureng sikit nak syer gossip2 artis ni....dgn isma lom leh sgt....kang dok bergossip mau x siap koje dia....aku x pe...da tahap senior aka veteran! huh perasan! Lagi satu yg aku pelik nak jugak share dgn org kat Fesbuk perasaan dorg....tu lom lg bertwit2 kunun! twit mendanya smp maki2 carut2 tu...saja nak kasik org baca/tau......toksah la jadi hamba teknologi kalau sekadar memalukan diri sendiri...org nak maju awak nak maju gak....kang kalau x berfesbuk x bertwit2 org kata kolot, x ikut kemajuan teknologi....tp yg x behnya bila medium tu disalahgunakan....apparaaaa....! Gunakan akal dan fikiran la beb! yang malu bukan diri sendiri tp yg terpalit sama anak beranak, sedara mara...silap2 smp abis sekuturunan pun org dok ngata!....eee...sempang! bak kata usop hantu kak limah! Ops! emo lagi makcik bila bab2 mcm ni....sekadar muhasabah diri....menasihatkan diri sendiri gak berpada2 dalam berkata2...semua org penah wat silap....perbetulkan la bukan berasa bangga dgn sikap negatif kita tu smp nak war2kan kat sume org..ops! telebeh sudah.... Eh, sementara ada belen2 coti ni aku dan gak mengimbas kembali cite zaman2 dulu Full House...yg Korea ye bukan omputis.....bukan le x leh carik dalam laman sesawang..yg aku rasa sure komplete cite leh tgk tp feel tgk kat tv ni lain kan!kan!kan!....leh senyum sensorang aku time tgk tu....emmm...baru aku pasan ringtone hp aku tu lagu cite ni..(bukan lagu yg Izwan Pilus nyanyi tu)....jenuh le aku dok pikir bila masa le lagu tu ada dlm drama tu....almakmum le harus diakui....faktor usia mempengaruhi gak...bila hp aku berdering member2 ofis aku sure terkujat nak dgr lagu tu smp abis sbb katanya lagu dr Full House...cuma aku je smp kesudah x hengat!...


SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan