Kesah Jumaat




Ari ni sepatutnya nak berjimba2 dgn kawan2..da bape kali Kat ajak kuar tp x leh nak join sbb pack sgt dgn keje...mana dgn x larat pun ye jugak....badan sgt penat selagi x setel hal perpindahan itu...


Tetiba tengahari tu bilik aku jadik port...sume pakat dtg lepak bawak bekal/tapau memasing...wah!wah! semerbak le bilik dan2 tu...mcm2 bau ada..akunya je yg x best sbb da sejuk! bekfest aku x dan nak mkn aku sambung ke lunch....yg klakonya tu dalam dok ngunyah leh lg borak pasal diet la yoga la x nak makan minyak2 la... yg herannya mulut memasing x benti makan! Hadoi.....nak tergelak aku dibuatnya...mana yg dok stress keje lagi le, lajuuuu je makan....emmmm...cemana?....

Aku? pas makan je start le ngantuk...x leh mkn bnyk2 sbb Encik Kudin da pesan mlm kang ada tapau dr ofis dia...huh! x sabar aku...dia pilih dominos...aku le soh dia tukau...asik kepsi, pizahut je manjang....tukar2 la pulak kan....so, mlm ni dgn jayanya aku menghabiskan 2 kotak pizza bersaiz regular itu! Sangat bangga dengan pencapaian ini kerana kalau pizahut aku amik sekeping je....lain2 tong sampah yg makan....


Pas makan pelagi..layan 2 Days 1 Nite lerrr........pastu Maharaja Lawak...cite2 nak mengemas mcm x de je ni....emmmm....ahhhh.....eh!eh! tetiba terngantuk la pulak..... :8)


SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan