Adam

Cite pasal makan mmg best kan...



Ahad lepas si budak Adam dgn gf dia dtg umah...so kerana kedatangan secara mengejut..masaknya pun secara mengejut jugak la....macam biasa..budak ni x leh pakai jnj pelesu dia..sumenya mmg pelesu!! Da agak2 da aku nak masak nasik...last2 kerana penah terpedaya sblm ni...so aku tukar plan wat kotiaw goreng jek! Nasib dia la....dtg t.ari lapo lg kang aku goreng je tolo...








Seperti diramalkan mmg bona la dia dtg TEPAT pada masanya....!! amiks le...kotiaw da dr td siap hidang...smp da sejuk...(x kose aku nak panas2 balik!) nasib air je aku x letak ais....elok2 le ada goreng pisang-keledek yang sadap tu...smp da tgl tinggal pinggan! Elok le pun aku abiskan....dan ke dia smp sume da lembek la pulak kang...







Ini la dianya hidangan untuk Adam yang sengal..












Aneka Biskut Raya Dendang Perantau












Kotiaw Secuci Lebaran





Nasib ko le Adam....ni je la yang ada....peace!



SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan