Maher Din


Tingat kesah kasihz yang berlaku baru2 ni......







AI : Raleknya tengok.....asal tiba2 awak boleh minat maher zain ni? Beria beli cd





ZS : Ala.....lama da...tp x tau sape penyanyinya...cd murah je pun





AI : Awak nak tau ada sorg lagi penyanyi lagu2 mcm tu kat Malaysia tau





ZS : Sape? (antara minat & tidak nak dgr...kacau konsentrasi aku nak tgk Galaksi la laki aku ni...)





AI : Teka la....dia pun singing engineer





ZS : Ah! x kuasa....da la..org nak tgk cite ni..kacau je....time awak tgk bola pandai lak diam....time cite org suka ada je la bebelnya....





AI : Iye....sbb ni benda betul la nak bgtau ni...nanti boleh awak cari cd dia pulak (time ni aku da agak ada benda x kena..da nak start mapu le laki aku ni...eeeee)





ZS : Ok2...sape? Awak tipu siap la!





AI : Maher Din...hehehe...suami cik jenap...






Oho...time tu dan2 panas palotak aku....agak da....!!!!! Pandai lak sambil ckp tu dia ngesot dok jauh...tau nak kena le tu...






ZS : Awak ni kan sari x mapu x leh ke...dushhh!!...(bukan sound efek je lebeh ek...tp mmg betul2 kena. mana yg dan le, aku bg je!!!)






AI : Betul la...kerjaya sama....ada suara.....kita pun dulu sekolah Ahmad Maher...sbb kenang budi kan....kita kekalkan la nama tu bila da jadi artis!...(dan2 tu dia nyanyi ntah hape2 lagu nasyid ntah)







Astaga...aku rasa nak pitam!!!... Sampai ke situ jauhnya dia mapu....asal x masuk skolah tadika skali yang oi....!!!





Adegan seterusnya x yah la cite.....Galaksi kemana aku kemana...tau2 da iklan!.....hasilnya....berbirat le lengan dia aku piat!!...Amiks!...cr pasal lagi....






SEKIAN















0 ulasan:

Catat Ulasan