Mengemas2...tapi tidak pun mengempis!



Salam Jumaat..Penghulu segala hari.. Cepatnya masa....masa itu sgt berharga kat aku skrg ni...counting days...harharhar....




Aku tgk bilik aku yang bak bilik Bos Besau ni...(maklum le dok sorg da skrg!)...da ngalahkan stor apa da....selerak nauzubillah....tu lom masuk bilik kecik dalam bilik besau ni...erkk! ayat ni leh paham kot....aku tgh mencarik semangat nak menghoskeeping dr bape bulan dulu lagi...tp...kemalasan amatlah ketara sekali!





Untuk tidak menghampakan cita2 aku yang asyik tidak kesampaian ini....maka aku sudah mengstart sedikit demi sedikit..dimulakan dgn mengambik gambho tpt2 kejadian dan saspek2 yang menyebabkan bilik aku ni selerak bagai!..agak2 nanti tu nanti (erk! lagi) leh le aku kuar dgn bernapas lega...emmmppppphhh..aaaaaaa....segarnya!..





Betul2 serabut!



MDR MODEC Jubilee....dalam kotak je lagi...tu pun tumpang groundflr



Semangat masa mula2 je....bila da tengahari sikit dtg le liatnya tu.....so misi gagal lagi..sempat le kuar peluh 5 minit...tu pun sbb amik gambho....boleh?


SEKIAN


0 ulasan:

Catat Ulasan