Apa kena la aku ni....da kul bape da ni....

Penyakit baru sejak sakit ri tu ialah X LEH TIDO MALAM....waaaaaaaaaaaaaaaa rasa nak nangis je!

Aku nak tido le....tp nape mata x da mau pejam ni ha....2 minggu nya sakit x tido malam last2 terbawak2 smp skrg...masalahnya kul 5-6 aku start ngantuk membawak ke siang sedau2 je matahari da terpacak, penah da condong balik pun aku still zzz..zzz...lagi! sedar2 hp ringing encik AI kol tanya nak makan apa..adoi la....parah tol aku ni!

Aku ni x minat bola...tapi game2 sume aku tgk..apa kes? encik AI pun x de beria2 tgk..encik, org bukan nak sgt tgk WC tu tp da x de cite best nak tgk tgh2 mlm buta ni...x sian ke kat org ni....
encik AI pun da x tau nak wat apa dgn aku...
time sakit tu ada gak le temankan aku..tp skrg tau2 dia da berdengkur!...aku? terkebil2 le mata dok tukar channel...104,105,411,412,413,711,551,952,953,801,805 dan yg sewaktu dgnnya (bola2 api ni x patut ada dlm list nih)


Sampai bila le aku nak nak jd burung hantu ni oiii......alaaahai


SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan