Server ku sayang..

Aha....bila mendengarkan tajuk bunyi romantis gitu! Tp..sbnrnya..yg ado!



Kesabaran aku x dpt di tahan2 lagi...aku dok imagine ni...boleh idak aku humbankan aje server tu kat longkang?..buleh dak???



Makin ari makin le teruk...apakebendanya yg bermasalah problem wat hal idak le taunya....soh tukar tu tukar je la....cemana nak wat koje ni....cuba cakap! Sume menda da ada dateline...da bratur da ni ha...tp cemana nak buat? aku smp leh terlelap tunggu satu2 menda tu nak bokak tp bila celik dok le pusing2 gitu gak! adoiiiiiyaiiii...menguji kesabaran aku ini barang la!

Tapi nasib baik tenet maveles...kalau tenet pun hancur elok melangut le masing2 x leh wat menda!..



Ok le...bebel2 baik le aku balik...pikir nak berbuka apa lg bagus drpd dok pikirkan hal server ni yg x berkesudahan....












SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan