Oh! Muffin



Lihat la muffin2 itu...sungguh cumel kan? da bape kali g Gergasi 13 sure intai2 muffin ni...sbb kecik2 kiut2 fancy2 kotak dgn pestiknya...last2 berjaya gak membelinya setelah memujuk encik AI...dia x minat benda2 ni..so 6 ketul tu RM8.50. Mahal ke? Semangat beb balik tu even da kenyang kueytiaw goreng tp aku ttp nak reheat balik muffin2 tu...emmm...x sabo nak rasa blueberry dgn pisang...sekali amiks! Aiyyyooookadawalek! ini muffin ke batu-batuan? emmm.....dipendekkan citenya...maka tindakan aku seterusnya.. simpan je le dlm peti s...sentap selera aku!

Balik keje soknya aku terus reheat.. nak makan gak muffin ni... x kira!...setelah memakan masa 8 minit memanaskannya ye puan2 (rasanya melampau gak lamanya ni....) aku dgn encik AI pun pelagi...coba la try test..masuk bijik yg kedua da x leh g da...sbb baru lepas pekena nasik goreng nyonya pun ye agaknya....tp kira ok la.....sape yg nak mkn ala kadar (sbb saiz dia yg cinonet) sesuai la....x membazir...

SEKIAN



0 ulasan:

Catat Ulasan