Emmm..wanginya dia

Bila sebut pasal perfume ni sume mesti ada taste masing2 kan? Ye la...ada yang suka bau buah2, floral, keras (tengit?)...etc
Kalau ngadap mag...mcm aku ni suka beli EH!...uiks! mmg berpinau le mata tgk perfume2 ni...kadang tu bukan sebab bau ke apa pun tp design botol2 tu yg menggiurkan...menarik!
Nak dijadikan cite ari tu g OU masuk Bodyshop..ramainya ummat...ooo..baru tau ada MYES rupanya...adoiii.....rasa mcm dok dlm gua..sekali kuar waahhh...itu! waahhh ini...! sian we ols. X best gak nak jalan2 time sesak2 ni..so lupakan ek...next time kita g sebey perfume k!
Emm....lama da x kuar dgn encik AI sejak sakit ni..so baru ni g le jalan2....pelagi Bodyshop! ntah nape nak beli perfume sana....ke sebab da lama x beli kat situ? or...harga berpatutan? mahal gak aku rasa....aku ni da la pesen mandi perfume! yang Be Delices Green Apple aku tu pun sekali spray kemain! pastu baru insap mahalnya la..sayangnya la pakai bnyk2! insap jap je....pastu wat balik...
Kat Bodyshop tu lama gak le aku dgn Encik AI menerai segala perfume2 tu...naik lemas da hidung dibuatnya..x tau nak amiks mana satu...eh, asal2 aku je yg nak beli....tp encik AI terr...join le pulak! No prob...bunga2 aku dpt free da nmpk da tu....cik kak flower gurl...sejak bila ek dorg start pakai bunga sekuntum da mcm style rozita che wan pun ada kat rambut n skirt ala2 nak ke pantai...? pelik lak aku tgk....ke aku ni yg pelik...tp sungguh le pada aku x sesuai...! dress lama dorg lg cun+smart..
Ok sambung balik...cik kak tu kemain le soh cuba itu cuba ini....aku ni folo je la....jap try bersin! isssyy...rimas le pulak...baru je nak soping hidung wat hal!
Emmm..puas try segala bau last2 aku soh le cik kak flower gurl tu sajes mana yg sadap & fofular skali org beli....hahaha...dia pun amiks le yg kaler pink....aku ni pink2 je da menikam kalbu..tu kalau bau sadap lg le..mau dan2 nak soh cik kak tu bungkus cepat2 sebelum aku tukar pikiran....
Yesss!!! berjaya akhirnya.....berjaya beli perfume baru..berjaya mengsepkan RM aku..sbb encik AI bayarkan skali dgn dianya..tp x aci....dia beli mcm2...aku perfume je.... T.T x kisah le...jnj dpt!





Tetiba kuar je encik AI membebel...tgk da bape ratus abis ni....kalau x masuk tadi x beli pun....tau tadi baik beli jam tadi tu...hehe...sowi..sekali sekala menambahkan koleksi perfume yg ada pesalah kan encik....jam tu lenkali boleh beli...jam lagi le mahal....pakai je jam yg ada tu...tunggu YES nanti kita beli sepasang ek...hehe....itu je la umpan baeekkk aku...
dan seperti biasa jawapan encik AI...ahhhhhhhhhhh.....jam!jam! baru je beli jam nak jam lagi...x de nya sepasang2...nak beli satu je...
Ala.....kita da x de jam sepasang pun...yang hantaran ari tu kan da kena rompak..perompak &^%%$#..!!!!



Jam aku



Jam encik AI


Tunggu tgk rezeki hujung tahun ni cemana...kata encik AI lagi...yeyehhhhhh....ada harapan!ada harapan! ok...kita tunggguuuuuuu....tunggu sama2 ye...wink!wink!

SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan