Ada orang sudah demam...dan aku.....

Ari ni plan balik keje nak g tgk Elesya kat klinik tp...skali tgk ada orang tu siap berjaket bagai! Ni musti x sihat ni....so cemana? nak g x? lama da x tgk Elesya ni..sian dia...aku wat muka seposen gak la...sambil g vet cadang berbuka luar je..hehe..nak beli something kat kat Gergasi 13 tu...dekat dgn vet kan....macam x larat la...kita g esok je la ye... :(


Frust aku dgr..tp tu la...jarang tgk Encik AI ni sakit...sekali sakit musti teruk le tu....rasanya x penah dgr dia kata x nak, nanti2 la, tgk la...selalunya sume ok kadang dia yg tanya nak g mana, nak jalan2 mana...kali ni bila dia sendiri ckp mcm tu aku leh agak dia demam teruk ni....muka pucat semacam! So, kensel le plan...singgah pasar mlm jap nak beli ikan utk sahur terus balik umah


Emm...bila da sakit sume menda x lalu nak makan la ye...tinggal le aku sorg2, dianya da tido pas berbuka + makan ubat..aku apa lagi layan Janji Kekasih sambil ngabihkan belen2 ayam golek berbuka tadi ..pastu...tetiba terplink! pikir nak masak mlm ni or pg esok..sekali boringnya pasal x tau nak wat apa la kan..maklum le geng da sakit da tido aku pun start le menyiang ikan wat segala menda kat dapo..maka ini lah hasilnya..




Sayur kobis goreng dgn ayamas sosej cheese
.



ikan bawal sweet sour...time sahur nanti baru dilambakkan kuahnya ye...




Ok siap! kang cuma masak nasik, panas lauk...air...air....air masak je la...air? hahaha..panjang je akal bila sorg2 ni....apalagi....mari kita menaaaarik...teh onney!




Operasi merendam teh bermula




Teh tarik light2..pose2 ni x leh keras2 nanti efek penghadaman!



Dah2....kemas dapo cepat...mcm cite Jejak Rasul tu....sekali lap2 peti s terjatuh le benda alah ni...fuhhh nasib x patah....yg terjatuhnya tu si makcik Atashinci tu....hahaha suka aku tgk makcik glabah tu!...aku suka benda2 ni...nasib Encik AI pun suka..kalau sempak gerai dia sama naik dgn aku dok membelek!...comel kan?




5 yang cinonet kesayangan aku...


Mari menonton Jejak Rasul selepas mengemas ek..Macam menarik gak Jejak Rasul kali ni...Srikandi...tp ni sure ulangan ptg td le ni...




Jejak Rasul 16: Kisah Srikandi, Jihad, Kaum Yahudi & Bani Israel



SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan