Poyok

Adey....benda satu ni selagi aku x beli selagi tu le dok tingat dok terngiang2 di benak kalbuku ini... :8)
ala...yang satu lg kan ada pakai la....simpan pun bazir je.....itu kata2 seorg suami...kata2 seorg isteri?...ala...yg tu besar sgt...x padan dgn nak masak!...kita beli la yg kecik tu je..yg besar tu wat spare...kalau org datang kita pakai la yg besar tu.. hehehe... :8)....time tu seorg suami da diam...dia tau mmg sudahnya ialah YA BELILAH...hahaha....boleh ek?....

Maka pencarian bermula sejak sebulan sebelum pose lagi...asal kuar singgah memana yg berkaitan sure aku g belek2 intai2 banding membanding...maklum le zaman skrg ni siap bercorak2 bagai! ada yg cantik...ada yg nmpk pelik smcm..em...citarasa masing2.....aku suka yg simple2 je...tp belek2 last2 x beli gak! Ada je yg slek...geram tol! Asal ada yg berkenan tgl yg display satu tu je la, rosak la...xde yg kecik la...mcm2..ahhhh! tensen! moh le balik...lenkali la kita sevey...makanya seorg suami pun nampak sgt le lega diwajahnya...(jimat duit dia le tu....)..

Hari ini...28 Ogos 2010..aku nekad....dan aku akhirnya berjaya! Naik sosak dado den...kena beli gak ni...inilah hasilnya.....simple tp cumel..tecik2 sedang molek utk kitorg berdua....cewah...ada aje alasan nak sedapkan ati sendiri!....




Poyok


Reaksi seorg suami?...menggeleng kepala tatkala melihatkan seorg isteri sedang menunggu dgn troli yg hampir penuh dgn ntah hape2 dlmnya...hehe...dgn muka seposen....da jumpa da....comel x? harga pun...emm...aaa....ala...ok la kan...x pe org bayar sendiri...lom sempat seorg suami kata apa....dah2 jom kita g cr baju raya lagi...da kul bape ni...kang ramai org lak...ofkos ramai...toksah kata la nak soping aman damai....sesak! tu le perkataan yg tepat...akhirnya berjaya gak membeli sumenya..termasuk yang x de pun dlm senarai wajib beli...aishh.....hahaha..best!best! maklum le thn ni beraya tg malim dulu....kuih raya pun da beres...tinggal nak beli kepek2 je...lain2?....da la tu kot....kata seorg suami..kita perlu berjimat cermat raya ni...nak pindah nanti bnyk nak pakai duit....hehe..ye lerrrrrr....

Ok...pasni leh le masak nasi dgn gumbiranya...aku akan pastikan Elesya x wat pangai lagi...menjahanamkan poyok hadiah kawen aku! huh....sayang tau..my bf bg tu....sengal punya kucing! Geram aku!


SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan