Frust....!



Namanya samprit badam.....cobaan aku membuat biskut...hasilnya sedikit kecewa dgn resipi yang ada tu....nasib le aku ada buku extra..masa x menjadi tu cepat2 g belek tgk apa yg silapnya....oooo...emmmm...aaaaaa.......patut la....mana buleh sume sama banyak...so, uols kalau nak publish tu hati2 la jgn smp letak suka ati je...kalau org folo x jadi, resipi salah..amiks! berbakul2 org komplen nanti..

So, cobaan aku ni wat mana yg larat je la....x lalu aku nak ejas tepung..
ate pelik bebeno..udah ghope sarang semut! letak minyak jagung berkoyan2 baru ok...tu nasib mmg aku ada stok minyak jagung..saja menerai kot2 dpt menyelamatkan...alhamdulillah ok le jugak cuma x tahan le beb nak ngabihkan sume tu....pelagi..sadaqallahulazim...... ..x pe...xpe...nanti leh coba lagi....kena positip kan!

SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan