TERANG SIRASUN BATUR vs Sutun

....ok..wat la keje dulu..nak g SSW jap...
fuhhh..!! lega...lupa nak bgtau my asben itu kerna terlalu asyik wat keje... hahaha..ye le tu...nasib dia sporting...bos lak ari ni ari bunga2 matahari...ingatkan pagi2 da kena sedas dua rupanya x..asal ntah kool je dlm meeting....agaknya penat kot...masa bnyk abis dgn travel sana sini je gaknya...


Sedar x sedar tup2 7 lebih da!..Uish...kena balik ni...kalau dan nak g tgk Elesya gadis ku kat klinik...kalau larat la..mmg penat giler ari ni...pas meeting setel MDR, bos lak tetiba soh create MDS untuk job baru tu...nama sgt pelik...tempat mana ntah tu...TERANG SIRASUN BATUR PROJECT....x de ke nama sadap lg ar?..ahhh...kalut..kalut...nak ari ni lak tu sbb soknya dia da nak g Spore ada meeting...tulat ada Kick Off Meeting pojek ni...apa la bos ni....x aci le email mlm td (Ahad) nak ari ni...tp tu le..berkat pekerja berdedikasi mcm aku.. :8) siap gak akhirnya....alhamdulillah...biarpun nak berpinau mata watnya...total 15 helai bebs! Lom pape MDS da 15 helai A3 saiz....tu lom masuk vendor2nya docs/dwgs lagi tu..adoi....masak..masak....bila nak masuk asst aku ni oi.....tulun le....aha! dalam meeting td dalam dok ngantuk2 hilang segala syaitannirajim bila dgr dorg sebut nak masuk lg job baru 24 skid! 12 skid wat kat US, 12 wat sini...sini? Aaaaaaa.....aku x nak dgr! Aku nak raya wey.....x aci la.....jahat le korang..postpon le hujung tahun...dah2 le tu job yg ada ni....jgn tamak...x baik...


Ok...pas siap MDS, bos lak rajin dtg borak2 dgn aku...siap tny knp last week asyik balik lambat je...kunun nampak aku online Skype smp malam....isy2..bos ni...lg nak tny....tu...tu....server kesygn VME tu le yg wat I balik lmbt bos oi.....idak le kuasa teman dok opis kalau x de khojenya wey....


Umah_ awak bawak tosey ni..ada barang lagi....Emm...? berkerut aku jap..barang? Apa aje la laki aku beli ni....semalam baru je membeli sakan kat Mydin...Amiks! senget2 gak le dia bawak pestik...sakan membeli...semangat nak puasa ye bang!....sekali aku belek..le....sotong lagi! bape bnyk stok sotong ni encik oi..masaknya idak...yg beli 2x ri tu pun x berusik...adoi la...bazir ni....makanya penuh le sotong dalam peti s aku...juga 2 keping ikan tenggiri, 3 ketul ayam yang sedang2 saiznya, udang sesedap rasa....sayur? pun ada....pandai gak rupanya ye pas kawin ni....siap ada lengkuas bagai! Aku rasa dia kompuse lengkuas dgn halia ni...smp sebeban dia beli lengkuasnya!..x pe..blaja ek...ni pun da kira dpt B+ da ni...gud!gud! Ops...!!! xde gambho nak post..cite2 kosong je la...hahaha...


SEKIAN

0 ulasan:

Catat Ulasan